آشنایی با مارک طرح فلز(CAPEGROUP)
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک طرح فلز capegroup به وسیله مجموعه تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این مارک از جنس مولتی استایلABS

ساخته شده است و طرح آن به روش لیزری روی آن حک شده است و قابلیت نصب بوسیله دوخت، پرچ و چسب را دارا می باشد. همچنین به دلیل استفاده از متریال طرح فلز ، دارای وزن مناسب  و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

مارک طرح فلز که به نام‌های دیگری همچون مارک شبه استیل، مولتی استایل و ABS  معروف است، ظاهری جذاب و قیمتی مناسب دارد. این مارک بر روی انواع پوشاک، وسایل و همچنین محصولات ب سته بندی شده مانند زعفران قرار دارد. مارک طرح فلز یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و یکی از اصلی ترین انواع مارک و لیبل محسوب می‌شود. اغلب این مارک با رنگ طلایی تولید می‌شود. کیفیت روکش طلایی هرچه بیشتر باشد محصول نهایی کیفیت و جذابیت بیشتری دارد. چاپ لوگو و طرح بر روی این مارک با روش برش لیزری انجام می‌شود.

این مارک را می‌توان به وسیله دوخت یا پرچ به لباس موردنظر متصل کرد. ضمنا به صورت برچسبی نیز می‌توان مارک مولتی استایل یا شبه استیل را به کالای موردنظر متصل کرد. مارک طرح فلزی از دولایه تشکیل شده است. لایه زیرین آن ABS نام دارد که این مارک نیز به همین نام معروف شده است. برای انتخاب لایه رویی این مارک نیز قدرت انتخاب بسیاری وجود دارد.

اگر می‌خواهید برای محصولات خود مارکی با جلوه ظاهری جذاب و هزینه ارزان انتخاب نمایید ما به شما مارک طرح استیل را پیشنهاد می‌دهیم. این مارک نسبت به نوع فلزی ارزانتر و سبک تر است و می‌توان برای زمینه کار از رنگ‌های مختلفی استفاده کرد.

سفارش مارک طرح فلز به علت قیمت مناسبی که دارد هر روز بیشتر می‌شود. شرکت نشانه ساز جهت راحتی و سهولت شما هر دو نوع شیوه سفارش حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. در مرحله سفارش طرح شما بررسی می‌شود. درصورت نداشتن طرح، به طور رایگان طراحی مارک و لیبل شما به صورت سفارشی انجام می‌شود. برای انتخاب رنگ بستر مارک خود می‌توانید از میان صدها رنگ قدرت انتخاب داشته باشید. در این مرحله اندازه یا ابعاد مارک و تعداد سفارش آن معین می‌شود. در نهایت هزینه تولید محصول تعیین شده و در صورت توافق مشتری مرحله اصلی تولید ان آغاز می‌شود.





:: برچسب‌ها: ساخت مارک و لیبل، قیمت مارک، سفارش مارک و لیبل، مارک و لیبل طرح فلز ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: